Bitwa Tiktokerów to nasza autorska impreza, którą pierwszy raz zorganizowaliśmy w 2016 roku. Od tego czasu przeprowadziliśmy ponad 50 takich wydarzeń, które każdorazowo przyciągają tysiące uczestników w całej Polsce, a sam format został doceniony pierwszym miejscem w kategorii Wydarzenie roku w obiekcie handlowym w PRCH Retail Awards 2019 oraz dostał się do listy finalistów Solal Marketing Awards 2019. Do dziś jest to najpopularniejsza impreza wśród Generacji Z. Serię naszych wydarzeń wspierał Rzecznika Praw Dziecka.

W naszych wydarzeniach brali udział m.in. Martyna „Pysia” Zbirańska, Michał „Wiciu” Witkowski, Zuzia Tonicka, Lena „Moonlight” Kociszewska, Marcelina Waniek, Sonia Żugaj, Dominik Rupiński, Kinga „Kompleksiara” Sawczuk i wiele innych.

„Bitwy tiktokerów to najlepszy sposób, żeby spotkać swoich idoli z Internetu, móc z nimi porozmawiać, lepiej ich poznać i zrobić ładne zdjęcie! Przyjehcanie na bitwe to było spełnienie mojego marzenia.”

W przeciągu ostatnich 5 lat zdołaliśmy odwiedziź m.in. Warszawe, Poznań, Wrocław, Łódź, Białystok, Bydgoszcz, Zabrze, Katowice, Częstochowe, Lublin i wiele więcej miast.

Author

We Share Media

4 komentarze

  1. Pablo Villalpando
    9 grudnia, 2019

    SEO is always changing so leaving the strategy and tactics to Onum has more than paid for itself. We estimate ROI is over 10 to 1 – I can’t say enough about this team.

    • Pablo Villalpando
      9 grudnia, 2019

      Onum has been extremely consistent and reliable through our entire engagement. Our results speak for themselves.

  2. Pablo Villalpando
    9 grudnia, 2019

    It also gives you insights on your market’s behavior such as location, times of activity, frequency of searches, technologies used, product preferences, etc.

Comments are closed.